Sposoby i koszty dostawy
KOSZTY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ NA TERENIE POLSKI
Rodzaj dostawy
Koszt wysyłki
poniżej 700 PLN
od 700 PLN
Odbiór osobisty
gratis
Paczkomaty Inpost
12,82 PLN
Kurier Inpost
15,87 PLN
Kurier Inpost Pobranie
20,19 PLN
SPOSOBY I CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Dostawa towaru odbywa się poprzez firmę kurierską Inpost lub Inpost Paczkomaty 24/7 (dotyczy dostawy na terenie Polski) oraz DPD (dotyczy przesyłek zagranicznych).
Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Wszelkie regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminie firm kurierskich.
W przypadku wyboru opcji wysyłki za pobraniem, sklep internetowy www.pazuro.pl zastrzega sobie możliwość weryfikacji poprawności złożonego zamówienia, poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny z osobą składającą zamówienie w celu jego potwierdzenia lub odrzucenia.
W momencie odbioru przesyłki, po uiszczeniu opłaty Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy ją doręczającej.
WARUNKI REKLAMCJI USZKODZONEJ PACZKI
Podczas odbioru paczki prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki. Kurier ma obowiązek oczekiwania na sprawdzenie stanu przesyłki lub w przypadku podejrzenia uszkodzenia produktów wewnątrz opakowania na weryfikację stanu produktów oraz musi przyjąć zgłoszenie o zaistniałym fakcie uszkodzeń.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody. W protokole należy opisać widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego, ewentualnie produktów. Odebranie przesyłki bez spisania protokołu szkody jest przez firmę kurierską traktowane jako potwierdzenie braków uszkodzeń w opakowaniu zewnętrznym przesyłki, skutkuje to odrzuceniem wszelkich roszczeń reklamacyjnych w stosunku do firmy kurierskiej.
Jeśli uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz przesyłki, zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, odbiorca ma 7 dni na spisanie protokołu szkody, po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji i wezwaniu kuriera. Właściwe opisanie uszkodzeń w protokole szkody jest podstawą reklamacji pomiędzy nadawcą a firmą kurierską. Tzn. np. brak opisania uszkodzeń opakowania zewnętrznego w przypadku ich faktycznego wystąpienia może skutkować odmową uznania reklamacji. Za uszkodzenie przyjmuje się także wgniecenia opakowania zewnętrznego, które trzeba opisać w protokole szkody.
Kopia protokołu szkody jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.
Menu